  • Data: 2006-11-14 17:48:30
    Temat: Re: crash and problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Nov 2006, Hanss wrote:

    > Kwota tego ulepszenia podwyższająca wartość WP jest na jakiś czas
    > - powiedzmy na rok, czy liczy się nawet jak dokupię coś do kompa po
    > 3 latach ?

    Kwota... liczy się "dziwnie".
    Przeczytaj ten przepis, warto.
    Z grubsza wychodzi że:
    - wydatki "pomocnicze", czyli np. na montaż, jeśli dajmy bylby
    to przyrząd pomiarowy to na legalizację itp - zalicza się
    *łącznie* za okres roku
    - wydatki na coś co jest "ewidentnie częścią", w przepisie jest
    lista wprost wymieniająca m.in. urządzenia peryferyjne,
    to zapis dotyczy wartości *jednostkowej*

    > Właśnie, czy jako osoba prowadząca DG mogę wytłumaczyć się że
    > wyrzuciłem ją do kosza, czy muszę mieć jakiś dowód utylizacji ?

    W tej chwili jest tragicznie, sam nie wiem jak *ma* być :), bo
    z jednej strony wszyscy trąbią że *są* odprowadzane pieniądze
    "na zużyty sprzęt" (a słuchając jednym uchem audycji wydedukowałem
    że chyba to idzie gdzieś do "kasy gminnej" i jak zwykle pieniadze
    gdzieś wcina) a z drugiej... firmy zbierające odpady każą sobie
    zapłacić za odebranie śmieci. Paranoja.
    W każdym razie - ustawa nakazuje "ekologicznie" pozbyć się
    odpadów elektronicznych i AGD.

    pzdr, Gotfryd