  • Data: 2004-02-17 13:23:55
    Temat: co zaprenumerować?
    Od: ">> j_shap" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich! Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym coś
    sensownego zaprenumerować. Generalnie interesuja mnie zagadnienia związane z
    prowadzeniem niewielkiej firmy (VAT, KPiR, ZUS). Co polecacie?
    1. Prenumeratę papierową: jakie są dostepnę periodyki? czy koniecznie muszę
    prenumerować dzienniki typu Rzeczpospolita, Gazeta Prawna (nie interesują
    mnie zagadnienia nie związane z prowadzeniem działalności)?
    2. Prenumeratę na zasadzie dostępu do strony www.
    3. Prenumeratę na CD.
    Jakie bonusy są dodawane do danej prenumeraty, czyli co sie opłaca? ;-)

    dzieki za wszelka informację, jacek shapiński