  • Data: 2003-05-14 12:46:52
    Temat: clenie komputerów z UE wstecz, pomocy...
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczow

    zakupilem droga elektroniczna komputery (made in EU), zostaly one wwiezione do
    polski firma kurierska jako rzeczy osobiste, bez sladu przekraczania granicy.
    teraz okazuje sie, ze je sprzedaje w polsce. moje pytanie brzmi: jakie mam
    szanse zalegalizowac ten sprzet, idac z angielskim invoice (FV) do urzedu
    celnego? czy moge dokonac odprawycelnej sprzetu wstecz? jakie formalnosci mnie
    czekaja? jakie oplaty (clo 0%). bardzo prosze o opinie, bo krotko mowiac prawo
    to nie moja najmocniejsza strona.

    dzieki i pozdrawiam gabryh