  • Data: 2011-04-20 11:07:49
    Temat: [ciut ntg] zus, członek rodziny, DG
    Od: temp <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam zgóry, bo troche nie na temat ale chyba na tej grupie najwięcej
    zorientowanych.
    Jak aktualnie wygląda sprawa udowadniania ubezpieczenia członka rodziny
    ubezpieczonego z DG .. ehh :) ..żona na ubezpieczeniu męża z DG.

    Poszła do kliniki z moim zgłoszeniem zus ZCNA,ZNcoś (moje
    zgloszenie+zgłoszenie członków) a tam baba mówi, żę to nie ważne "bo skąd
    ona ma wiedzieć czy to (z 2010r.) jest jeszcze ważne..".
    Chcą dowód wpłaty.
    OK, wydrukuję przelew ale..tam nadal są tylko dane mojej firmy.

    Miały byc jakieś zmiany i się pogubiłem jak jest teraz.
    Dzwonić do NFZ z pytaniem?