  • Data: 2011-04-20 16:07:32
    Temat: Re: [ciut ntg] zus, członek rodziny, DG
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4daed49b$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeżeli w tym czasie zachoruje, jak udowodni, że jest ubezpieczony?
    >
    > A teraz przypadek codzienny - przyjmując dowód zapłaty składki za dowód
    > trwającego ubezpieczenia, 10 kwietnia pokazuję w przychodni składkę
    > zapłaconą w marcu za luty, bo za marzec termin mam do 15 i nie mam zamiaru
    > płacić wcześniej.
    > Ubezpieczenie zdrowotne działa 30 dni od końca ostatniego opłaconego
    > miesiąca, wiec ten dowód niczego nie dowodzi. Potwierdza prawo do leczenia
    > z NFZ do 30 marca i ani dnia dłużej.
    > Całe szczęście NZOZY się tego nie czepiają, ale to jest tylko dobra wola
> [...]
    Ja ostatnio miałam podobną sytuację. Syn zgłoszony z mojego ubezpieczenia -
    prowadzę DG. Żeby uniknąc kłopotów w przychodni - podjechałąm do ZUS-u i
    poprosiłam o wydanie zaświadczenia. Napisałam 1 podanie i dostałąm 2
    zaświadczenia: dla siebie i dla syna. Każde zaświadczenie w 2
    egzemplarzach - kopie zostały w ZUSie. Oprócz mnie w kolejce było jeszcze
    kilka osób z podobną sprawą.
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/04/Urzednik-
    zamiast-komputera.html
    Czas najwyższy zatrudnić dodatkowych urzędników....

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl