  • 1. Data: 2006-03-02 08:38:02
    Temat: cesja dochodem?
    Od: "traider" <w...@g...pl>

    Witam!

    Chciałem spytać, czy jeżeli w wyniku cesji otrzymałem od siostry książeczkę
    mieszkaniową z kwotą całkowicie zwolnioną od podatku, to czy tę darowiznę
    powinienem wykazywać w rocznym rozliczeniu PIT? Czy też jest to po prostu
    przychód zwolniony od podatku, którego w ogóle nie trzeba wpisywać do
    formularza?
    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-02 11:10:43
    Temat: Re: cesja dochodem?
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "traider" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinienem wykazywać w rocznym rozliczeniu PIT? Czy też jest to po prostu
    > przychód zwolniony od podatku, którego w ogóle nie trzeba wpisywać do

    Darowizny są objęte podatkiem od spadków i darowizn i rozliczane
    deklaracją PCC (jeśli przekroczą kwotę wolną)- nijak to nie dotyczy zeznań
    rocznych-tak więc nie musisz:)
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2006-03-02 11:52:35
    Od: "traider" <w...@g...pl>

    > deklaracją PCC (jeśli przekroczą kwotę wolną)- nijak to nie dotyczy zeznań
    > rocznych-tak więc nie musisz:)
    > pozdrawiam ania

    Dzięki wielkie!!