  • 1. Data: 2003-05-20 18:16:06
    Temat: a toooo ?
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Czym są wydatki poniesione na ulepszenie, modernizacje (przebudowe) lokalu
    użytkowego, który został nabyty na zasadzie własnościowego prawa
    spółdzielczego do lokalu.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2003-05-20 20:32:20
    Temat: Re: a toooo ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, fart wrote:

    >+ Czym są wydatki poniesione na ulepszenie, modernizacje (przebudowe) lokalu
    >+ użytkowego, który został nabyty na zasadzie własnościowego prawa
    >+ spółdzielczego do lokalu.

    Zaaplikować pytanie z hasłem "wróżka" ?? ;)
    Niby OF (jakieś odliczenie podatkowe ?), czy DG (amortyzacja/koszt ?)
    z wyborem kwestii podatkowej i księgowej (przy PK) czy o jakiś
    jeszcze inny wynalazek ci chodzi (import/eksport nieruchomości ;)) ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-21 05:05:31
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > z wyborem kwestii podatkowej i księgowej (przy PK) czy o jakiś
    > jeszcze inny wynalazek ci chodzi (import/eksport nieruchomości ;)) ?

    Gotfryd masz racje .... za mało danych, więc jeśli pozwolisz:
    Działalność gospodarcza, osoba fizyczna kpir + vat.
    Zakupiono w ramach działalności gospodarczej, w trakcie prowadzonej
    działalności, własnościowe prawo do lokalu od spółdzielni mieszkaniowej.
    Żeby dodać pikanterii, pragnę donieść, że prawo to zakupiono w trakcie
    prowadzenia działalności na kartę podatkowa i część wydatków poniesiono
    właśnie wtedy, więc rachunków na modernizacje nie ma, ale jest wycena
    rzeczoznawcy majątkowego.
    Następnie w ramach dostosowania lokalu do prowadzonej działalności,
    poniesiono znaczne, sięgające 200 % wartości, koszty ulepszenia,
    modernizacji, przebudowy lokalu.
    Wiem kuuurna, że wartości spółdzielczego prawa własności podnieść nie mogę,
    ale co w takim razie z poniesionymi kosztami modernizacji????
    1) Co z kosztami poniesionymi podczas prowadzenia działalności na kartę
    podatkową i braku dowodów ich poniesienia, ale jest wycena.
    2) Czym są koszty poniesione w trakcie prowadzenia kpir udokumentowane
    rachunkami

    pozdrawiam
    fart

    a swoją drogą czytając Ciebie i Maddy zastanawiam się coraz bardziej ....
    czy nie macie przypadkiem w niektórych przypadkach coś wspólnego z
    .......... wróżkami i czarodziejami :))))))))

  • 4. Data: 2003-05-21 09:45:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003, fart wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Wiem kuuurna, że wartości spółdzielczego prawa własności podnieść nie mogę,
    >+ ale co w takim razie z poniesionymi kosztami modernizacji????

    No toś zagwozdkę wymyślił... :(

    [...]
    >+ a swoją drogą czytając Ciebie i Maddy zastanawiam się coraz bardziej ....
    >+ czy nie macie przypadkiem w niektórych przypadkach coś wspólnego z
    >+ .......... wróżkami i czarodziejami :))))))))

    ...tylko tyle że protestujemy przeciw próbom przymuszania do
    skorzystania z ich usług ! Jak to było - "nie on ukradł ale
    jemu ukradli, niemniej jest zamieszany w kradzież zegarka" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-05-21 10:26:52
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > No toś zagwozdkę wymyślił... :(

    Gotfryd .... to nie jaaaaaaaa?
    to samo życie :((

    nie zwracałbym się, jakbym wiedział jednoznacznie.

    skłaniam się co prawda w inwestycje w obcych środkach trwałych

    pozdrawiam
    fart