  • 1. Data: 2003-05-20 15:11:04
    Temat: troll Grosfeld
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Pranie mózgów

    prof. Jan Grosfeld wystąpił dziś w popołudniowej panoramie jako biegły w
    sprawach wypowiedzi Jana Pawła II na temat UE.
    Kolejny autorytet :-)))
    Ciekawe co to za nazwisko?
    Widzieliście jego nos?

  • 2. Data: 2003-05-20 16:20:47
    Temat: Re: troll Grosfeld
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, Grzegorz Niedźwiecki wrote:

    >+ Pranie mózgów

    Czy ty umiesz sobie wyobrazić czym są *podatki* ?
    Bo twoje posty wyglądają jak prośba o podesłanie objaśnień ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-20 16:42:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy ty umiesz sobie wyobrazić czym są *podatki* ?
    > Bo twoje posty wyglądają jak prośba o podesłanie objaśnień ;>
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Zostawcie boukuna w spokoju.
    Jak go będziecie karmić,
    to będzie trollował.

  • 4. Data: 2003-05-20 17:51:13
    Od: "jerzyk" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > Czy ty umiesz sobie wyobrazić czym są *podatki* ?
    > Bo twoje posty wyglądają jak prośba o podesłanie objaśnień ;>

    Może na e-mail GN przydałoby się wysłać trochę MB ustaw ???

  • 5. Data: 2003-05-20 18:50:08
    Od: "kitor" <k...@n...pl>

    > Może na e-mail GN przydałoby się wysłać trochę MB ustaw ???

    po co ? i tak nie potrafi czytać ....
    ale radnym jest....

    http://www.jeleniagora.pl/umnew/m200.php?men=rada200
    2.htm

  • 6. Data: 2003-05-20 20:01:05
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    > http://www.jeleniagora.pl/umnew/m200.php?men=rada200
    2.htm

    Taki trochę do Kuby Sienkiewicza podobny :)

  • 7. Data: 2003-05-21 06:55:37
    Temat: Re: Re: troll Grosfeld
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 20 May 2003 22:01:05 +0200, "SebaeL" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    2.htm

    >Taki trochę do Kuby Sienkiewicza podobny :)

    Gorszy brat bliźniak?
    Wygląda trochę niezdrowo, pewnie mu wątroba gnije od tej nienawiści.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2003-05-21 07:08:20
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    2.htm

    Hehehe, ja wiem, że ocenianie ludzi po fizjonomii pachnie nazizmem
    ale... czy zauważyliście, że członkiem Komisji Przestrzegania Prawa i
    Porządku Publicznego jest człowiek którego wizerunek budzi nieodparte
    skojarzenia z Pruszkowem...też z SamejBrony...
    ;)

    --

    Sławomir Dąbrowski