  • Data: 2009-02-17 10:22:18
    Temat: Zwroty do dostawców a kolejka FIFO
    Od: "slawek" <s...@n...qw> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pomóżcie mi dokonać zwroty do moich dostawców :)
    Otóż mam taką sytuację że przyjełem kiedyś na magazyn po jednej książce od
    dwóch różnych dostawców po różnych cenach.
    Najpierw było przyjęcie od dostawcy AAA jednej sztuki
    a pare dni później taka sama książka od dostawcy BBB
    W magazynie jeśli chodzi o wystawianie faktur sprzedażowych to mamy tzw
    kolejkę FIFO czyli
    co pierwsze przyszło to pierwsze wychodzi i jest ładnie pięknie to w bazach
    pozaznaczane.

    Ale teraz planujemy dokonać zwrot do dostawcy BBB.
    I w tym przypadku jako informatyk nie chce stosować kolejki FIFO tylko chce
    aby w mojej bazie została zdjęta
    pozycja przydzielona do dostawcy do którego zwracamy towar a nie jakiegoś
    innego który był pierwszy.
    Nie chce po prostu mącić w swoim programie księgowym który piszemy.

    Jednak księgowy się upiera że powinniśmy zwracać towar wg kolejki FIFO i
    podaje mi Art 34 pkt 4. w którym niby to
    jest.
    Jak to jest wg Was?

    Pozdrawiam
    Sławek