  • Data: 2007-07-16 21:48:00
    Temat: Zwrot podatku - kiedy ? - ciąg dalszy
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    ponieważ wróciłem z urlopu a sprawa się rozwinęła w międzyczasie, więc
    dopisuję dalszy ciąg w nowym wątku:
    napisałem e-maila do mojego US z prośbą o wyjaśnienie, podałem swój adres
    pocztowy i dane.
    I, o dziwo (dla mnie), otrzymałem odpowiedź (cytat):

    " W odpowiedzi na zapytanie przesłane pocztą elektroniczną (wpływ e-mail do
    Urzędu 29.06.2007r.), Naczelnik Urzędu Skarbowego XXX informuje, iż nadpłata
    z zeznania PIT-37 za rok 2006 wynikająca ze wspólnego rozliczenia z małżonką
    Panią XXX przekazana została na zgłoszony w tutejszym Urzędzie Skarbowym
    rachunek bankowy w dniu 02.07.2007r.
    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosi się o
    kontakt telefoniczny na nr tel. XXX"

    Zadzwoniłem i okazało się, że kasa poszło na konto firmowe mojej żony,
    założone na początku kwietnia. US uznał je za "zgłoszone do zwrotu
    nadpłaty"....

    Piotrek