  • Data: 2003-05-01 11:01:42
    Temat: Zwrot podatku Vat - pytanko
    Od: "Neno" <n...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem ,ze jest/byl podzial na firmy , ktore moga sie ubiegac o zwrot
    nadpalconego podatku VAT a inne moga tylko ta nadplate przenosic na inne
    miesiace .
    Ja do tej pory ( producent wyrobow ze stawka 7% ) prosilem o zwrot na konto
    , +/- 9 razy rocznie , i jakos do tej pory zadnej kontroli nie bylo :))
    Teraz w firmie pojawila sie sprzedaz ze stawka 22% ( handel ) - produkcja
    nadal tylko ze stawka 7% . Czy nadal moge rzadac zwrotu na konto czy sa
    jakies przepisy uniemozliwiajace mi taka czynnosc .... ??
    Dodam tylko ,ze te sprzedane towary ze stawka 22% stanowia tylko 0,5-1%
    ogolnej sprzedazy .
    Pozdrawiam
    Ernest J.