  • Data: 2007-07-13 12:11:09
    Temat: Zwrot akcyzy
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    google malo odpowiada - wiec pytam tutaj.
    Nabylem - jak pewnie paru grupowiczow wie :) - samochod rodem z Niemiec.
    Zaplacilem akcyze w wys. 13.6% (silnik >2 L).
    A tu nagle czytam reklame, a za nia na www, ze moge domagac sie zwrotu akcyzy
    (dodam, ze auto w EST wzialem...albo 'chce wziac' bo mam zaleglosci w KPiR :D)
    - no wlasnie - ktos sie orientuje, czy moge ?? I jaka droge objac ?? I
    najlepiej wzory pism :P

    pzdrvm,
    Efreet

    P.S. - A dzis przyjszlo wezwanie do US, dlaczego nie chce byc VATowcem, skoro
    przekroczylem obrotem 10 kE. I musze im tlumaczyc, ze szkolenia maja stawke
    zw. - ale mysle, ze szybko pojdzie, bo u mnie sa mile panie, a nie to, co
    mielismy okazje dzisiaj przeczytac :P