  • Data: 2006-10-31 23:01:55
    Temat: Znowu o skarbówce :-(
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pisałam o tym chyba w niewłaściwej grupie (pl.soc.prawo), więc
    pytam teraz Was: czy to prawda, że o ulgę zwalniającą od płacenia
    podatku od spadku trzeba się specjalnie ubiegać tj. złożyć pismo z
    prośbą, nawet jeśli się spełnia wszelkie warunki do zwolnienia z
    tego podatku? Czy Urząd Skarbowy, poinformowany w zeznaniu podatkowym
    o wszelkich zachodzących okolicznościach, nie powinien automatycznie
    zrezygnować z naliczania podatku? Jeśli trzeba rzeczywiście się
    UBIEGAĆ, to może ktoś wie, gdzie jest o tym napisane? Bardzo
    proszę, kto wie, niech powie, bo może dla mnie być już niedługo za
    późno...