  • Data: 2006-11-01 23:52:42
    Temat: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Oct 2006, i...@w...pl wrote:

    > Pisałam o tym chyba w niewłaściwej grupie (pl.soc.prawo), więc
    > pytam teraz Was: czy to prawda, że o ulgę zwalniającą od płacenia
    > podatku od spadku trzeba się specjalnie ubiegać

    O której uldze myślisz?
    Bo w tym podatku jest parę *zwolnień* i pewnie o nie chodzi, ale
    podejrzewam że ich status jest różny.
    Od należących się "z automatu" do np. zwolnienia z okazji "zamiaru
    mieszkania w otrzymanym lokalu przez podatnika nie mającego innego
    własnego mieszkania" (czy jakoś tak).

    pzdr, Gotfryd