  • Data: 2006-01-10 00:53:25
    Temat: Zbycie samochodu a vat
    Od: "Krzysio" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam archiwum i przeglądam i ....nie potrafie się doczytać. Zwłaszcza
    że przepisy się tak szybko zminiają i nie wiem czy wszytkie porady sa
    aktulane. Ale do rzeczy. Moje pytanie dotyczy:

    W jaki sposób mogę najkorzystniej załatwić sprawę zakończenia
    działalności i rozliczenia się z samochodem. Szczegóły są takie: samochód
    kupiłem w listpadzie 2003 roku (kwota 48 tys. zl) nowy z salonu. Odliczylem
    caly vat. Samochod oczywiście nie zostal do tej pory zamortyzowany. Niedlugo
    zamierzam zakonczyc DG (jeszcze 3-6 miesiecy). Co zrobic z samochodem zeby
    jak najmniej na tej operacji stracic? Dziekuje za pomoc.