    From: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zatrudnienie żony
    Date: 2 Aug 2003 12:14:43 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pw53.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Prosiłbym o opisanie w jaki sposób mąż prowadzący DG może zatrudnić żonę
    aby było to jak najbardziej korzystne (USi przede wszystkim ZUS).
    Słyszałem, że zatrudnienie na umowę o pracę nie jest korzystne (wypłata dla
    żony nie jest KUP, jakieś inne ???), wiem że jest coś takiego jak osoba
    współpracująca ale na czym to dokładnie polega, jakie są miesięczne opłaty
    dla ZUS i US, no i przede wszystkim czy są inne - korzystniejsze sposoby???
    Dzięki za wszelkie uwagi.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"