  • 1. Data: 2006-09-04 17:04:14
    Temat: Zastanawiam sie na jaki temat pisac pracę licencjacką. Pomóżcie...
    Od: a...@g...com

    Witam. Jestem studentem 2,prawie 3... roku rachunkowości. Mam spory
    problem z wyborem zagadnienia do opisania w mojej pracy dyplomowej.
    Moim promotorem jest specjalista od podatków,dobry VAtowiec,niestety
    jakoś sie nie dogadalem w sprawie wyboru tematu. A konspekt musze
    odadac do konca wrzesnia. Chciałbym pisac na jakis temat łączący
    prawo podatkowe i zagadnienia dotyczące rahunkowośći. Pare tematów
    mam w głowie jednak do żadnego z nich nie jestem w pełni przekonany,
    oto niektóre z nich:
    1. Koszty uzyskania przychodu w PDOF w ujęciu podatkowym i
    rachunkowym.
    2. Amortyzacja jako szczególny rodzaj kosztu - ujecie pod. i
    rachunkowe.
    3. Koszty uzyskania przychodu wg ustawy o PDOF.
    Generalnie sam nie wiem czemu sie tk uczepilem kosztow,ale nie mam
    innych sensownych pomysłow. W dodatku nie wiem czy te tematy wogóle
    sie nadaja do pisania pracy.
    Czekam na pomoc. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-09-05 05:36:27
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    Jak chcesz połączyć rachunkowosc bilansowa i podatkową, to pomysl o podatku
    odroczonym np. wg polskiego prawa bilansowego i MSRF

  • 3. Data: 2006-09-05 23:50:02
    Od: a...@g...com

    Bartek napisał(a):
    > Jak chcesz połączyć rachunkowosc bilansowa i podatkową, to pomysl o podatku
    > odroczonym np. wg polskiego prawa bilansowego i MSRF

    sadze ze to moze byc ciekawy pomysl, musze jednak posilkowac sie tez
    wiedza ktora posiadam, a o MSrach wiem niewiele, ale jednak z wrodzonej
    ciekawosci, przyjżę sie temu zagadnieniu, dziękuje i zarazem
    wdzieczny bede za kolejne prozpozycje.
    pozdrawiam