  • 21. Data: 2003-02-07 16:16:51
    Temat: Re: Zasłyszane - ciezarówki na osobowy
    Od: "Janusz B." <j...@p...onet.pl>

    A jaka jest podstawa prawna do opisanej poniżej przeróbki i
    przerejestrowania?
    Co na fakturze umieszcza stacja napraw (z PKD020A)?
    Wpis do ewidencji działalniości gospodarczej i z Urzędu Statystycznego tej
    firmy, która co niby robiła - zdjęła kratkę??
    Czy można prosić o więcej szczególów sprawy??

    Janusz B.