  • Data: 2005-07-20 09:47:19
    Temat: Zamknięcie działalności
    Od: "Bozoo" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Prośbę mam, bo już się gubię.
    Chcę zlikwidować działalność z dniem 31 lipca. Czy ktoś mógłby
    mi napisac proste krok-po-kroku jak to zrobić?

    ZTCW musze wyrejestrować sie w zusie, cuś w skarbowym (co? jakie druki?)
    i chyba coś w urzędzie miasta.gminy?

    Hmmm... Do kiedy zapłacić zus za lipiec? Tak, żeby ująć go w kosztach.
    Dokumenty PIT5 i VAT7 w sierpniu - po zamknięciu działalności ?

    I jeszcze jeden problem: Wiszę kasę jednemu kontrahentowi bo mi nie
    wystawił jeszcze faktury. I z czystej złośliwości wystawi mi ją w sierpniu.
    Wtedy nie zaliczę jej w KUP - czy bede mógł ją zignorować i nie zapłacic,
    skoro "firma nie istnieje" ? Bo już trzeci dzień wydzwaniam i błagam o
    fakture.