  • Data: 2005-07-20 11:41:47
    Temat: Re: Zamknięcie działalności
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalena B wrote:

    > To w takim razie nie robisz remenantu tylko wyślij pismo do US ze na
    > dzień 31.07.2005r zlikwidowałes działlność a remanent likwidacyjny
    > wyniósł 0.

    Pusty remanent to też remanent i też się go robi. I potem wycenia. Więc
    nie ma żadnej potrzeby pisania jakichś pism do ZUS z tego powodu.
    Natomiast nikt jeszcze nie napisał, że na co najmniej 7 (jeśli więcej
    to może ktoś poprawi) dni przed zrobieniem remanentu musisz o nim
    powiadomić US. Radzę zrobić to na piśmie.