  • Data: 2003-12-03 08:43:46
    Temat: Zamkniecie DG - jak?
    Od: "nijou" <n...@R...go2.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Od czerwca 2002 do marca 2003 prowadziłem własna DG. W marcu ja
    zawiesiłem w US i w takim stanie dotrwała do dziś (grudzień 2003). Z
    ZUSu się wyrejestrowalem w dniu zawieszenia DG.

    Chce zamknąć DG w tym miesiącu. Chce wiedzieć jak najwięcej:

    1) Czy musze jakieś podsumowania z KPiR robić?
    2) Czy musze cos zrobić ze sprzętem który miałem jako środki trwałe
    (samochód używany, który do końca się nie zamortyzował, komputer oraz
    tel. kom. - jednorazowa amortyzacja)
    3) Czy w ZUS trzeba coś jeszcze załatwiać (zestawienia, podsumowania,
    cokolwiek?)
    4) Jak rozliczyć taką zawieszoną działalność w PIT 37 (taki zwykły :-)
    za 2003 rok?
    5) Coś jeszcze? - chcę mieć już święty spokój z tym....

    pzdr - nijou