  • Data: 2009-08-08 15:16:45
    Temat: Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zagranicznego klienta który ma biura w kilku krajach.
    Podał mi adres biura w USA, po czym po miesiącu stwierdził
    że z USA to tylko przelewy idą, a firma ma siedzibę gdzie indziej.

    Co powinienem zrobić z fakturami (na szczęście są 'np') - wyzerować
    korektą i wystawić prawidłowe, czy skorygować zmieniając kraj?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek