  • 1. Data: 2003-08-11 08:30:36
    Temat: Zamiana smaochodami - jak nalicza sie podatek?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczące sposobu naliczania podatku w przypadku zamiany
    samochodami.
    Sprawa wygląda nastąpujaco (pomijając nieistotne detale): Z kolegą z pracy
    chcemy zamienić sie samochodami. Ich wartość rynkowa (zrobiliśmy wyceny)
    jest niemal taka sama. NIe stety nie wiemy ile zedrze z nas fiskus i jak się
    takie sprawy formalnie załatwia.
    Z gory dziękuję za wszystkie rady i informacje
    Paweł

  • 2. Data: 2003-08-11 14:36:06
    Temat: Re: Zamiana smaochodami - jak nalicza sie podatek?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> > Witam
> [...]
    > chcemy zamienić sie samochodami. Ich wartość rynkowa (zrobiliśmy wyceny)
    > jest niemal taka sama. NIe stety nie wiemy ile zedrze z nas fiskus i jak

    zapłacicie 2% od wartości droższego z zamienianych pojazdów, jeżeli wartości
    są takie same, to 2% od jednego z pojazdów, sporządzacie w tym celu
    deklarację podatkową PCC-1 i składacie w US

  • 3. Data: 2003-08-12 07:41:18
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Serdeczne dzieki
    Paweł