  • Data: 2005-12-14 23:41:57
    Temat: Zaliczka na podatek w grudniu dla nowych
    Od: "Urszula Stankiewicz" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moja firma rusza od 15 grudnia, czyli juz dziala od paru minut.
    Nie weimjak to jest dokladnie z ta zaliczka na podatek z PIT - 5. Jesli w
    zeszlym miesiacu nie prowadzilam dzialalnosci i z tego wzgledu mam dochod 0
    to jaka deklaracje i kiedy(do 20?) powinnam zlozyc i kiedy zaplacic i ie
    jesli powinnam zaplacic

    Pozdrawiam
    Ula

    Prosze o wyrozumialosc bo to moje pierwsze kroki i jeszcze sie ucze...