  • 1. Data: 2002-04-29 22:59:36
    Temat: Zakupy z amazon.com
    Od: "jacasx" <j...@k...net.pl>

    Witam grupę,

    Mam jedno pytanko...
    Chciałbym kupić kilka płyt DVD oraz książek z amazon.com
    lub amazon.co.uk. Czy zakupy te będą objęte cłem ???
    Jeśli tak to jak to załatwić (opłatę celną) ???
    Czytałem gdzieś, że gdy paczka idzie pocztą wtedy cła
    zazwyczaj nie ma, jeśli DHLem trzeba się liczyć z cłem
    czy to prawda ???
    Do jakiej wartości można przywozić towary z UE bez
    opłaty celnej ???

    pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2002-05-09 07:37:46
    Temat: Re: Zakupy z amazon.com
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    "jacasx" <j...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > zazwyczaj nie ma, jeśli DHLem trzeba się liczyć z cłem
    > czy to prawda ???
    > Do jakiej wartości można przywozić towary z UE bez

    Witam,
    Czesto kupuje w amazon.co.uk i zawsze ponizej 100Euro, przesylka standard.-
    zawsze dociera i nigdy nie mialem problemow z clem. kupilem cos ponad 200
    filkmmow na DVD zamawiajac od 1 do 5 sztuk (np boxy). Platnosc VISA obsluga
    na wysokim poziomie - sklep godny polecenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz (Maniek) Milobedzki