  • 1. Data: 2002-04-29 22:14:28
    Temat: korekta pit'u
    Od: "ari" <a...@i...pl>

    Wlasnie stwierdzilem ze walnalem zaj.... gafe w zeznaniu (zdrowotne
    dwukrotnie przez roztargnienie ujalem w koszty), ktore wyslalem jakies 3
    tygodnie temu. Czy musze skorygowac to koniecznie do dzisiaj (30.04) czy
    przysluguje jakis inny okres?
    Pozdrawiam,
    Ari

  • 2. Data: 2002-04-29 23:29:48
    Temat: Re: korekta pit'u
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Apr 2002, ari wrote:

> [...]
    >+ tygodnie temu. Czy musze skorygowac to koniecznie do dzisiaj (30.04) czy

    Jak skorygujesz nim US się połapie - to nie będzie
    podstaw do ukarania, więc im szybciej tym lepiej.
    Ale na korektę masz 5 lat :), nie musi być jutro.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-30 06:37:44
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik ari napisał:
> [...]
    > jakies 3 tygodnie temu. Czy musze skorygowac to koniecznie do
    > dzisiaj (30.04) czy przysluguje jakis inny okres?
    Mam nadzieję że sie po prostu przejęzyczyłes i chodzi Ci o
    ubezpieczenia *społeczne*, ponieważ składki na ubezpieczenie zdrowotne
    nie są kosztem uzyskania przychodu. Odlicz sie je bezpośrednio od podatku.

    Poza tym masz 5 lat, ale im prędzej, tym lepiej.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl