  • 11. Data: 2010-10-15 05:36:39
    Temat: Re: Zakupy na firme przy zawieszonej dzialalnosci
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Charakter mojej działalności jest mocno
    sezonowy, przez zimę nie ma co robić i dlatego zawieszam. Czasem jednak w
    tym czasie zdarzają się dobre okazje do zakupów sprzętu i szkoda nie
    wykorzystać.

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 12. Data: 2010-10-15 06:23:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-15 07:36, abs pisze:
> [...]
    > sezonowy, przez zimę nie ma co robić i dlatego zawieszam. Czasem jednak w
    > tym czasie zdarzają się dobre okazje do zakupów sprzętu i szkoda nie

    Najbezpieczniej jakby kupił to Twój znajomy z aktywną DG, a potem Ci
    je sprzedał po odwieszeniu.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-10-15 13:59:48
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-14 19:21, Liwiusz pisze:

    > Tylko jak uzasadnić "bycie sprzętu potrzebnym" w sytuacji, gdy nie
    > wykonuje się DG?

    pierwszym punktem z tych ktore zacytowales? (podobnie pozostawienie
    strony internetowej - bo inaczej wypadnie z wyszukiwarek)

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 14. Data: 2010-10-15 14:03:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-15 15:59, Król Dopalaczy pisze:

    > pierwszym punktem z tych ktore zacytowales? (podobnie pozostawienie
    > strony internetowej - bo inaczej wypadnie z wyszukiwarek)

    Ostrożnie. Strona internetowa to reklama. Reklama to poszukiwanie
    klientów. A poszukiwanie klientów to prowadzenie DG. Więc przyjdzie
    kryska na Matyska ;)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-10-15 20:51:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Oct 2010, Liwiusz wrote:

    > Ostrożnie. Strona internetowa to reklama. Reklama to poszukiwanie klientów.

    Ale ten model został opracowany w zakresie "problemu limitu" (kiedyś były
    ograniczenia na różne rodzaje reklamy, w rodzaju "0,5% obrotu").
    Należy na tej stronie zapisać że "firma zawieszona".
    Wtedy jest to INFORMACJA, a nie "reklama", podobnie jak złoty
    (w rozumieniu materiału, nie koloru) szyld zawierający *wyłącznie*
    informacje o firmie... :P

    > A poszukiwanie klientów to prowadzenie DG.

    Ale to już będzie wyłącznie informacja dla "przedzawieszonych" klientów,
    nowi widzą że nie mają po co przyjść, więc "poszukiwania" nie ma ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2010-10-16 11:30:48
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-15 16:03, Liwiusz pisze:

    > Ostrożnie. Strona internetowa to reklama. Reklama to poszukiwanie
    > klientów. A poszukiwanie klientów to prowadzenie DG. Więc przyjdzie
    > kryska na Matyska ;)

    to czym jest w takim razie baner w serwisie czy platny link ? :-)

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 17. Data: 2010-10-16 12:38:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 13:30, Król Dopalaczy pisze:

    > to czym jest w takim razie baner w serwisie czy platny link ? :-)

    Nie zadawaj tak trudnych pytań, na razie sądy są na etapie
    uświadamiania sobie, że Linuks to nie jest program piracki ;)

    --
    Liwiusz