  • Data: 2004-08-29 13:09:35
    Temat: Zakup pojazdu w holandii a VAT
    Od: "marlo" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Mam pytanie.
    Czy jeśli kupiłem pojazd od firmy holenderskiej (za kwotę netto) a nie mam
    jeszcze nadanego Euro Nipu to:
    1. Muszę zapłacić (naliczyć) podatek VAT w Polsce a następnie go odliczyć.
    2. Muszę zapłacić (naliczyć) podatek VAT w Polsce ale nie będę mógł go
    odliczyć ponieważ w chwili obecnej nie jestem posiadaczem Euro Nipu.
    Moje dane:
    Działalność gospodarcza, forma rozliczenia PKPiR, płatnik VAT.
    Dziękuje za fachowe odpowiedzi.
    Marcin