  • Data: 2003-09-11 13:01:22
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czy ktoś z miłych grupowiczów może mi pomóc, w najbliższym czasie zamierzam
    kupić mieszkanie, nowe takie, które się w tej chwili buduje. Biorę na nie
    oczywiście spory kredyt, czy mam szansę odpisania sobie czegoś od podatku w
    związku ze spłatą kredytu oraz czy mogę odpisać sobie np. te materiały,
    które będę kupować na wykończenie mieszkania ? Dotyczy to mnie i mojego
    męża. Bardzo dziękuję z góry za pomoc.
    Aga