  • Data: 2002-06-12 20:37:39
    Temat: Zakup Auta uzywanego, ciezarowego bez homologacji
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zamiar kupic na firme (jednoosobowa dzial.gosp.) auto od ktorego bede
    mogl odliczyc VAT (oczywiscie na podstawie f-ry VAT)
    Zainteresowany jestm Honda Civic, ale dopiero od tego roku auta te
    sprzedawane sa z tzw. homologacja "fabryczna", "ministerialna" itp..
    Natomiast wczesniej auta te ...eh sam nie wiem na czym to polegalo wtedy....
    Mam oferte zakupu takowej Hondy, ktora ktos kiedys kupil na firme na f-re
    VAT, odliczyl VAT i teraz tez moze mi odprzedac z f-ra VAT. Auto ma w
    Dowodzie rejestracyjnym "ciezarowe". Czy ja bede mogl odliczyc VAT?

    Pozdrawiam

    PS. bardzo wdzieczny bede rownie za linki WWW zwiazane z ta sprawa