  • 31. Data: 2011-11-07 22:05:00
    Temat: Re: Zagranica - szybki zarobek, pytanie
    Od: tomek <t...@o...pl>

    W dniu 07.11.2011 22:34, klikeusz pisze:

    > Nikt nie ma odwagi ze mną zadzierać bo noszę przy sobie klamkę i ostatniego
    > frajera co do mnie startował znaleźli w kilku częściach w szambie. To jest
    > kurwa prawdziwa gangsterka i dla pierdolonych leszczy wstęp wzbroniony. Gdy
    > jadę po mieście moją furą (czarna beema model 2011) to psy i cwele schodzą mi
    > z drogi bo kurwa wiedzą że bos jedzie. Przestańcie więc pierdolić jeśli nie
    > chcecie mieć ze mną do czynienia tylko dyskutujcie dalej i odpowiadajcie na
    > pytania póki mam jeszcze do was cierpliwość komputerowe ćwoki.

    Jak ten świat idzie do przodu - w sanatoriach też jak widać jest już wifi.

    Tomek

  • 32. Data: 2011-11-08 20:47:51
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Myślę że rozwiązanie jest proste, brat wraca do Polski otwiera firmę (
    jednosobowa dg najlepiej liniowy 19% +VAT) i wystawia fakturę prowizyjną
    (usługa konsultingowe itp) na tą kwotę co zarobił w Chinach dla jakiejś
    podstawionej Chińskiej firmy (pewnie łatwo załatwić :)), a następnie
    robi przelew na konto firmowe, nie wiem tylko jak vatem w takich
    tranzakcjach , czy trzeba naliczyć czy jest NP. Płaci 19% od dochodu i
    jest czysty. Jak chce wracać to podatek musi uiścić :)