  • Data: 2006-01-24 12:06:26
    Temat: ZUS - uklad ratalny
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Napisalem podanie i chca ode mnie zaswiadczenia z US o niezaleganiu.
    Odliczalem sobie zdrowotne, ktorego de facto nie placilem - zaleglosci z tego
    tytulu na raty rozliczam. Nie bedzie to problemem? Bo w US mam podac, ze to
    jest zaswiadczenie na potrzeby ukladu ratalnego w ZUS.

    Druga rzecz - przy tym ukladzie z ZUS pisza o oplacie prolongacyjnej do kazdej
    raty. Co to jest i jaka moze byc jej wysokosc?

    Dzieki, MArek.