  • 1. Data: 2006-01-08 17:40:37
    Temat: ZUS - musze cos skladac aby podsumowac 2005 rok?
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Do wrzesnia mam DG - bez pracownikow. Czy musze skladac jakis druk z
    podsumowaniem 2005, czy standardowo do 10 stycznie skladam DRA za grudzien?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2006-01-08 17:59:35
    Temat: Re: ZUS - musze cos skladac aby podsumowac 2005 rok?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do wrzesnia mam DG - bez pracownikow. Czy musze skladac jakis druk z
    > podsumowaniem 2005, czy standardowo do 10 stycznie skladam DRA za

    Tylko firmy zatrudniające powyżej 10 czy 20 pracowniów

  • 3. Data: 2006-01-08 19:59:05
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > Do wrzesnia mam DG - bez pracownikow. Czy musze skladac jakis druk z
    > podsumowaniem 2005, czy standardowo do 10 stycznie skladam DRA za

    A po co w ogóle składasz DRA skoro jesteś bez pracowników?
    Dopiero w lutym składasz DRA, bo w styczniu zmienia sie stawka zdrowotnego.
    A potem do kolejnej zmiany jakiejś stawki niczego nie składasz.

    EWa

  • 4. Data: 2006-01-08 20:25:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Ero Walensdorf wrote:

    > A po co w ogóle składasz DRA skoro jesteś bez pracowników?
    > Dopiero w lutym składasz DRA, bo w styczniu zmienia sie stawka zdrowotnego.
    > A potem do kolejnej zmiany jakiejś stawki niczego nie składasz.

    Moze lubi :)

    Ja np. z przyzywczajenia skladam co miesiac,
    choc pracownikow sie juz obu pozbylem...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 5. Data: 2006-01-08 20:53:05
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:dprqss$1815$1@news.mm.pl>
    Ero Walensdorf napisal(a):

> [...]
    > Dopiero w lutym składasz DRA, bo w styczniu zmienia sie stawka
    > zdrowotnego. A potem do kolejnej zmiany jakiejś stawki niczego nie

    A skladki za grudzien nie sa inne niz za listopad?
    Znalezione na stronie ZUSu: http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm (tabelka
    z kwotami na ubezp. spoleczne, zdrowotne, FP).

    A tak w ogole to kiedy trzeba skladac to DRA? (niedawno rozpoczalem DG,
    na razie skladalem co miesiac, ale to chyba troche bez sensu :) Czy
    jezeli nic sie nie zmienia (oprocz numeru deklaracji) to mozna nie
    skladac? I czy trzeba wtedy cos jeszcze robic / jakos "zawiadomic" ZUS
    ze sie nie bedzie tych deklaracji skladac?

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 6. Data: 2006-01-08 21:54:45
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    >
    > Do wrzesnia mam DG - bez pracownikow. Czy musze skladac jakis druk z
    > podsumowaniem 2005, czy standardowo do 10 stycznie skladam DRA za

    Składki za grudzień są inne niż za listopad!

  • 7. Data: 2006-01-09 09:49:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ero Walensdorf wrote:

    > A po co w ogóle składasz DRA skoro jesteś bez pracowników?

    Być może płaci ten obniżony ZUS. Tego nie napisał. Według ZUS-u (bo nie
    według ustawy) w takim wypadku trzeba składać co miesiąc.

  • 8. Data: 2006-01-09 17:01:35
    Od: Black Peter <b...@o...wytnij.pl>

    mgma napisał(a):
    > Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

    > grudzien?

    > Składki za grudzień są inne niż za listopad!

    Z tego co wiem to DRA nalezy skladac po zmianie np stawki procentowej a
    nie po kazdej trzymiesiecznej zmianie podstawy.
    Dzis mi sie pomieszalo i poszedlem zlozyc DRA i Pani w ZUS byla
    zdziwiona ze skladam :)

    pzdr
    BP

  • 9. Data: 2006-01-09 20:36:44
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Black Peter" <b...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co wiem to DRA nalezy skladac po zmianie np stawki procentowej a
    > nie po kazdej trzymiesiecznej zmianie podstawy.
    > Dzis mi sie pomieszalo i poszedlem zlozyc DRA i Pani w ZUS byla

    Ale przeciez zmienila sie stawka za ubezpieczenie zdrowotne z 157,48 na
    159,10?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 10. Data: 2006-01-09 20:43:40
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2006 21:36:44 +0100, Rafal M napisał(a):

    > Ale przeciez zmienila sie stawka za ubezpieczenie zdrowotne z 157,48 na
    > 159,10?
    ale ona się zmienła z powodu zmiany podstawy - a w takiej sytuacji nie
    trzeba składać deklaracji

    --
    Mieczysław
    ----