  • Data: 2009-04-01 12:57:06
    Temat: ZUS error
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Usiłuję się właśnie dostać na stronę ZUSu, żeby policzyć składki za
    marzec, ale chyba MS SQL Server im się wysypał i cała strona nie działa :->
    A może ja o czymś nie wiem i po prostu zlikwidowali tę instytucję
    (zgodnie z powiedzeniem: skoro nie ma ich w internecie, to znaczy, że
    ich nie ma ;-)) i mogę sobie te składki odpuścić? :-)

    PS: Może jakaś dobra dusza może podrzucić aktualne składki z chorobowym.
    Niby mam te zeszłomiesięczne i widzę na grupie info o zdrowotnej za
    marzec, ale coś się chyba miało zmienić z wypadkowym. Zmieniło się?

    Maciek