  • Data: 2006-07-22 18:32:13
    Temat: ZUS bez odsetek
    Od: wed <w...@s...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośnie ZUSu. Dostałem pismo że mam niezapłacone 3 składki:
    jedna z 2002roku i 2 z 2004 roku do tego koszty upomnienia. Jak się okazało
    miałem niezapłacone więc zapłaciłem. Było tego ok 2tys zł ale niedawno
    przejżałem jeszcze raz te papiery i doczytałem że do tego miały być
    doliczone odsetki ale ich nie doliczyłem. Co teraz mam zrobić lub co ZUS
    teraz może mi zrobić? Jakieś pismo do nich wysłać albo co?