  • Data: 2006-07-24 19:33:18
    Temat: Re: ZUS bez odsetek
    Od: "Aro" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej. Przejć się do ZUS i powiedz że nie opłaciłeś odsetek. Niech
    ci naliczą na dany dzień kiedy będziesz wpłacał i ureguluj. Jak
    dostałeś upomnienie z kosztami upomnienia to oni to mintują. W
    momencie gdy wpłaty się pojawią w systemie i wyjdzie niedopłata to
    skierują do egzekucji. Jak załatwisz to osobiście to się dogadasz i
    będzie spoko. Jak wdrożą egzekucję to naliczą jeszcze koszty
    postępowania egzekucyjnego.