  • Data: 2003-12-22 12:17:12
    Temat: ZUS IWA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, ze jeszcze wczesnie, ale chodzi mi o kolejnego pomysla ZUS tj IWA. Co
    znaczy
    "...
    Poprzez nieprzerwane zgłoszenie w ZUS jako płatnika składek na ubezpieczenie
    wypadkowe należy rozumieć, iż w każdym z miesięcy roku, za który składana
    jest informacja, przynajmniej jeden ubezpieczony podlegał ubezpieczeniu
    wypadkowemu. Obowiązku złożenia informacji ZUS IWA nie mają więc ci
    płatnicy, którzy choć w jednym miesiącu tego roku nie byli płatnikami
    składek na ubezpieczenie wypadkowe, tj. ani jeden ubezpieczony nie podlegał
    temu ubezpieczeniu...."

    Czy jezeli ktos prowadzil dzialalnosc przez 6 m-cy to liczbe ubezpieczonych
    dzieli przez 6 czy przez 12.

    Adam