  • 1. Data: 2004-10-04 17:20:32
    Temat: ZUS 2005
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Pisze taki maly Business Plan czy ktos wie jak jest z ta nowa ustawa o ZUS,
    tzn, czy wlasciciel nowo powstalej firmy(os.fiz.) bedzie placil tylko ok 1/3
    obecnej stawki przez 24 m-ce. Jakie sa szanse przejscia tej ustawy i czy w
    2005 zus bedzie oblicznay od dochodu??
    pozdr.
    KJ

  • 2. Data: 2004-10-04 18:35:32
    Temat: Re: ZUS 2005
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Profil1 wrote:
    > Pisze taki maly Business Plan czy ktos wie jak jest z ta nowa ustawa
    > o ZUS, tzn, czy wlasciciel nowo powstalej firmy(os.fiz.) bedzie
    > placil tylko ok 1/3 obecnej stawki przez 24 m-ce.

    Ja nie wiem, ale niedawno reklamowało
    się tu świetne biuro od podatków
    z Katowic czy z Zawiercia,
    może oni wiedzą :-)

  • 3. Data: 2004-10-04 19:10:29
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > Ja nie wiem, ale niedawno reklamowało
    > się tu świetne biuro od podatków
    > z Katowic czy z Zawiercia,
    > może oni wiedzą :-)

    Stary nie wiedzialem ze wszytskie posty sa inwigilowane;-)
    Pewno teraz beda mnie wytykac palcami na ulicy;-)
    No i dzieki za odpowiedz mimo wszystko szczerze sie usmialem, chyba musze
    uwazac na to co pisze;-)
    pozdr.
    Swietne Biuro Rachunkowe K-ce Z-cie

  • 4. Data: 2004-10-04 21:30:47