  • Data: 2006-01-05 11:52:19
    Temat: ZUS
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku;-))

    ile osób w biurze, każdy ma inne zdanie, więc POMOCY!!!!

    wynagrodzenie za miesiąc grudzień wypłacone będzie w miesiącu styczniu
    wynagrodzenie postawione do dyspozycji w miesiącu styczniu, więc
    wiadomo, że następuje spadek do 19 % oraz ulga 30 diet -w końcu nowy rok?
    a co z ZUSem ?pojawią sie te kwoty w deklaracji za styczeń, czyli
    składka zdrowotna w wysokości obowiązującej już według nowego roku ?

    to tylko wygląda, że jest to moje zdanie, ja osobiście zwątpiłam ;>

    g.