  • Data: 2006-01-09 09:05:05
    Temat: Re: ZUS
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-01-2006 10:04, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    czy jeśli składka
    > za grudzień zostanie zapłacona w styczniu to należy się 8,5%
    > czy 8,75% podstawy - tabelka co najwyżej sugeruje iż procent
    > dotyczy roku *za* który dokonano wypłaty a nie *w którym*
    > jej dokonano (inaczej niż się zalicza do odliczenia), jestem
    > przekonany że tak jest ale podstawy prawnej szukać mi się
    > nie chce :| (a jak mniemam o nią chodzi)

    eeeeeeeeeee, tzn jak jest?? bo ja jeszcze sie wczasuję, a moje damy się
    ze mną wykłócają;-))

    przy czym niezupełnie tak;-)) o ile składka zostanie zapłacona w
    styczniu za grudzień, to się należy 8,5
    ale wynagrodzenie jest za grudzień, wypłacone w syczniu, a składka
    zostanie zapłacona w lutym;-)

    ja poproszę bez podstawy ale za to zgodnie z moim tokiem myślowym,
    uwierzę Tobie na słowo;-)

    g.