    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZASILEK MACIERZYNCKI
    Date: Mon, 16 Aug 2004 12:05:45 +0200

    Moja zona jest w ciazy. Za chwile spodziewamy sie dziecka. Wg nas lekarz sie
    pomylil w planowanym terminie porodu. Wystawil zwolnienie tylko do
    planowanego terminu porodu mowiac, ze nie mozna byc na zwolnieniu po
    przekroczeniu tego terminu. Podobno jezeli sie nie urodzi dziecka do
    planowanego terminu pozniej jest konieczne przejscie na zasilek
    macierzyncki. Tylko z czego to kurcze wynika. Zona chce jak najdluzej
    siedziec z juniorem w domu i nie chce tracic urlopu maciezynskiego na ciaze.
    Reasumujac: Czy jest jakies przeciwskazanie, aby lekarz wystawil zwolnienie
    po planowanym porodzie? Ja nic nie znalazlem.

    Pozdrawiam
    Adam