  • 1. Data: 2005-10-17 11:27:31
    Temat: Wynajem mieszkania - forma rachunku
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    Witam,

    Jaka powinna byc forma rachunku wystawionego mi przez osobe wynajmujaca,
    abym mógl to potraktowac, jako dokument ksiegowy? Chodzi mi o wliczanie
    kosztów najmu w KUP. Platnosci dokonuje na wskazane konto bankowe.

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2005-10-17 21:26:42
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - forma rachunku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Oct 2005, witek wrote:

    > Jaka powinna byc forma rachunku wystawionego mi przez osobe wynajmujaca,
    > abym mógl to potraktowac, jako dokument ksiegowy? Chodzi mi o wliczanie
    > kosztów najmu w KUP.

    Czegoś nie rozumiem: czego nie rozumiesz ?
    :)
    1. Kto. Imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr dowodu osobistego(opcja)
    1a. Komu. J.w., jak do DG to IMO z nazwą tej DG (nie będzie rozważań
    czy może być bez :) i mamy dowód "poniesienia w celu")
    1c. Kiedy. Data znaczy :)
    2. Dla celów podatkowych dobrze dać NIP. IMO można wtedy odpuścić
    opcję z góry (nr dokumentu tożsamości), jedno i drugie wyklucza
    pomylenie Jana Kowalskiego syna z Janek Kowalskim ojcem mieszkającym
    pod tym samym adresem
    3. Postawa wystawienia rachunku - po polsku "za co" :)
    "Czynsz za m-c październik 2005 wg umowy najmu z dn...."
    4. Kwota - "ile" :)

    > Platnosci dokonuje na wskazane konto bankowe.

    ...rekomendację (..na rachunek bankowy numer...) można dopisać,
    IMO do szczęscia niezbędne nie jest.

    Co jest nie tak że pytasz ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd