    From: "x...@p...onet.pl" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wynajem i kredyt
    Date: Fri, 07 Dec 2007 12:17:02 +0100

    Tak sobie czytam te nasz prawo i wygląda na to, że (przykład hipotetyczny):

    - Kupuje mieszkanie na kredyt (rynek wtórny). Płacę 2500zł ratę kredytu
    miesięcznie, w tym 1000zł kredytu i 1500zł odsetek.
    - Wynajmuję mieszkanie za 1000zł miesięcznie.

    ...i:

    Płacę podatek od 1000zł miesięcznie za wynajem, chociaż na interesie
    jestem 1500zł miesięcznie do tyłu, w tym 500zł miesięcznie do tyłu
    jeżeli biorę pod uwagę same odsetki ?!?

    Dodatkowo mam na koncie bankowym ROR ze 2000 pln cały czas, z których co
    miesiąc bank nalicza mi parę złotych z oprocentowania, z których to
    oczywiście odprowadzam podatek - jednocześnie bank zabiera mi
    miesięcznie 1500zł oprocentowania, którego już od podatku odliczyć nie
    mogę ?!?

    Czy coś źle zinterpretowałem, czy tylko wydaje mi się, że to nie jest
    sprawiedliwe ???

    Pozdrowienia
    Lucasdm