  • Data: 2007-12-10 15:19:45
    Temat: Re: Wynajem i kredyt
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > - nie jest oczywistym, jak należy uzasadnić takie zaliczenie, jeśli
    > mieszkanie nie jest majątkiem w DG lecz "wynajmowanym poza DG".
    > Zakazu wskazać nie mogę, ale wskazuję wymóg ustawy, iż wydatek musiał
    > być poniesiony w celu (a nie przeznaczony na ten cel, jeśli
    > niewyraźnie piszę co mam na myśli, późniejsze przeznaczenie wydatków
    > uprzednio poniesionych na inny cel nie jest wystarczające wobec
    > brzmienia art. 22.1).

    Ciekawe czy:
    - jeżeli ma się w umowie kredytowej zapis że mieszkanie jest przeznaczone
    na cele wynajmu (zamiast standardowego że na cele mieszkaniowe) to będzie
    to wystarczające dla US...
    - jeżeli się nie ma, to czy wzięcie kredytu spłacającego stary
    (refinansujący?), lub aneks do umowy (zmieniające przeznaczenie kredytu)
    byłoby ponoszeniem kosztu w celu.... ?

    p. m.