  • Data: 2007-02-06 07:07:48
    Temat: Wyliczenie wartości brutto zgodnie z przepisami prawa
    Od: BartekS <"bartek[wytnij_to_sobie_]"@hslab.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze witam wszystkich. Na codzień zajmuje się zamówieniami
    publicznymi. Rozpatrując złożone oferty spotkałem się z dwoma sposobami
    obliczania wartości brutto dla oferty. Pierwszy (podobno zgodny z
    prawem) wg wzoru : ilość x cena netto za sztukę x (stawka podatku + 100
    %), drugi : cena netto za sztukę x (stawka podatku + 100 %) x ilość. Dwa
    sposoby i dwa różne wyniki. Od kilku dni próbuję znaleźć właściwy
    przepis, który podawałby zgodny z przepisami wzór, ale jakoś nie mam
    szczęścia. Nie pomaga google (znalazłem kilka gotowych kalkulatorów
    potwierdzających prawidłowość pierwszego sposobu ale bez odwołania do
    konkretnego przepisu), a LEX wyrzuca ilość przepisów, której nie jestem
    w stanie przejrzeć. Może ktoś z grupowiczów poratuje mnie, podając
    ustawę / rozporządzenie, do którego mógłbym się odnieść ?? Z góry
    dziękuję za każdą pomoc.

    --
    Pzdr. Bartek