  • Data: 2002-04-01 18:51:44
    Temat: Wyliczenie przyslugujacego urlopu
    Od: "Norbert Neubauer" <n...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    Jestem w nastepujacej sytuacji:

    1. Skonczona szkola srednia
    2. Od 1 stycznia do 31 marca 1997 roku bylem zatrudniony na umowe o prace.
    3. 15 kwietnia 1997 rozpoczalem wlasna dzialalnosc
    4. 15 marca 2001 zatrudnilem sie na umowe o prace
    5. 15 marca 2002 obronilem licencjata.

    W firmie gdzie obecnie pracuje powiedziano mi, ze okres prowadzenia
    dzialalnosci gospodarczej nie wlicza sie do podstawy wyliczenia urlopu -
    chcialbym zweryfikowac te kwestie.

    Jesli tak jest w istocie, to od kiedy bedzie mi przyslugiwalo 26 dni urlopu,
    od 15 marca 2003, czy jakos inaczej, gdzie moge o tym dokladniej poczytac?

    Bede zobowiazany za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Norbert