  • 1. Data: 2002-04-01 18:51:44
    Temat: Wyliczenie przyslugujacego urlopu
    Od: "Norbert Neubauer" <n...@z...net.pl>

    Czesc.
    Jestem w nastepujacej sytuacji:

    1. Skonczona szkola srednia
    2. Od 1 stycznia do 31 marca 1997 roku bylem zatrudniony na umowe o prace.
    3. 15 kwietnia 1997 rozpoczalem wlasna dzialalnosc
    4. 15 marca 2001 zatrudnilem sie na umowe o prace
    5. 15 marca 2002 obronilem licencjata.

    W firmie gdzie obecnie pracuje powiedziano mi, ze okres prowadzenia
    dzialalnosci gospodarczej nie wlicza sie do podstawy wyliczenia urlopu -
    chcialbym zweryfikowac te kwestie.

    Jesli tak jest w istocie, to od kiedy bedzie mi przyslugiwalo 26 dni urlopu,
    od 15 marca 2003, czy jakos inaczej, gdzie moge o tym dokladniej poczytac?

    Bede zobowiazany za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Norbert

  • 2. Data: 2002-04-02 08:51:08
    Temat: Re: Wyliczenie przyslugujacego urlopu
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    witam
    faktycznie działaności gospodarczej nie wlicza sie w okres naliczania urlopu
    pocytaj kodeks pracy tam jest o urlopach
    a w tej chwili liczy sie tak
    albo szkoła średnia plus praca
    albo studia (bo już licencjat zalicza się do ukończenia studiów) i praca,
    ale nie w tym samym okresie co praca, tylko po ukończeniue szkoły
    to jest bardziej opłacalne, bo za okres studiów liczy sie 8 lat
    czyli już za 2 lata pracy będziesz miał 26 dni
    pozdrawiam
    justyna

  • 3. Data: 2002-04-02 20:30:47
    Od: "Norbert Neubauer" <n...@z...net.pl>