  • Data: 2004-04-20 20:29:29
    Temat: Wydatki na fundusz remontowy < 567 zł
    Od: "nijou" <n...@g...SPAMMERBLOCK.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello. Właśnie liczę swojego PITa za pomocą programu PITY 2003. Dotarłem
    do ulg budowlano-remontowych i...

    Przez 2003 rok wydałem na wydzielony fundusz remontowy spółdzielni
    mieszkaniowej mniej niż 567 zł (zabrakło 8 zł :-( ). Próg 567 zł to jest
    warunek, żeby w ogóle cokolwiek odliczyć (program taki komunikat
    zwraca). Mam pytanie - czy powinienem złożyć PIT-D w którym będzie ujęta
    ta kwota, po to żeby "mieć podkładkę" przed US że już w 2003 wydałem
    tyle a tyle kasy na f. remontowy?

    dzieki za pomoc > nijou