  • 1. Data: 2006-03-01 09:00:46
    Temat: Wydatki na domenę, hosting, licencje
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Mam taki problem. Firma ( KPiR, VAT, Memoriał ) kupuje domenę i usługę
    hostingu ( faktura w marcu ). Jak to ująć w kosztach ? Czy można ująć
    jednorazowo, czy proporcjonalnie ? Jeżeli proporcjonalnie, to czy księgujemy 2
    razy ( w marcu i styczniu 2007 ) czy co miesiąc ?
    Druga sprawa to program partnerski producenta oprogramowania ( opłata za 1
    rok ). Jak księgujemy takie opłaty, jako koszt w kol 14 ? Czy opłaty za domenę
    i program partnerski ( daje prawo do używania oprogramowania ) ujmuje się w
    rejestrze WNiP ?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2006-03-02 19:09:01
    Temat: Re: Wydatki na domenę, hosting, licencje
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    domenę
    > i program partnerski ( daje prawo do używania oprogramowania ) ujmuje się w

    Czy nikt nie wie, czy może pytania są trywialne ?

    Pozdrawiam

    Darek