  • Data: 2006-04-03 08:47:44
    Temat: Współwłasność - jak to zrobić
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym dzieci uczynić współwłaścicielami samochodu którego obecnie
    właścicielami jesteśmy razem z żoną (a chociażby po to żeby im już zniżki
    ubezpieczeniowe leciały).
    Czy podarować dzieciom część samochodu (ale jaką - czy mogę po 1/4?) czy
    też podarować im współwłasność - tylko jak to wymierzyć do celów
    podatkowych.
    Wartość auta to ok.5000zł więc żadne podatki związane z darowizną nie
    wchodzą w grę.
    Z kolei współwłasnoeść to nie jest pełna własność - sam nie wiem jak to
    najlepiej zrobić.

    --
    Pozdrowienia

    Jano